Haarajoenkatu 2, Järvenpää, Haarajoenkatu 2, Järvenpää
Klo 11 Kärkkyjät - KuumaPesä   –   Klo 13 Kuuma Pesä - Räpsämirkut   –   Klo 14 tuomarivuoro

Ilmoittautumiset

8
Sini T. Viivi H ElluF Eliisa L Kirsi Piia R Paula K Riina P
13
Jonna P Anna H Sanna Y Pia U Johanna A Tiila Liisa S Tiina R Tuija H Irina R Sanni N Katri P Jenni K
71

Kommentoi...

Sini ilmoittautui in

Ehdin peleihin, mutta pitää poistua ennen tuomarivuoroa.

Viivi, profiilikuva
Viivi ilmoittautui in

Mun pitäis olla klo 15 kotona, et voitaisiin Sini tulla samalla kyydillä takas

ElluF ilmoittautui in

Tarviin kyydin, voin myös tuomaroida.

Piia, profiilikuva
Piia

Komppaan Ellua

Eliisa

Mä voin lähtee autolla eli Ellu ja Piia pääsee kyydillä.

Riina

Mulla kans on meno iltapäivällä, eli jos Viivin ja Sinin kans samalla kyydillä pääsen niin ois mahtavaa! Autokin järjestynee, jos teillä ei autoa oo.

Sini

On auto. Viivi ja Riina voi hypätä mun kyytiin. Ja napataan mailakassi mukaan kanssa. Paluu pelien jälkeen.

Kommentoi tapahtumaa: Kirjaudu jäsensivuille tai liity joukkueeseen.

Avoin ilmoittautuminen vieraileville pelaajille

Tilastot